24 augusti II

Utmanad av den formidabla Sirre.

 

Regler
- posta reglerna först
- svara på alla frågor
- skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare
- när du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag:

- Gå och lägga mig så att jag inte försover mig imorgon

- Göra dagens situps och armhävningar för att peppa inför mönstringen (Tolkskolan! Tolkskolan! Tolkskolan!)

- Dricka upp mitt te

- Läsa igenom spanskaläxan i sängen

- Borsta tänderna?

Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag var åtta år och spenderade mina dagar i skolan (pluggis redan då), jag var förmodligen ihop med Frida Nerdal och hängde mest med Robin Eriksson på fritiden! Jag var liten och söt.


Ställen du bott på:
- Där jag bor nu

-

-

-

-

Fem saker du skulle göra om du var miljardär:

- Skaffa mig ett inplastat träd, känn respekten!

- Resa till Japan

- Köpa fett med bra skivor

- Muta Lena Katina att gifta sig med mig

- Skaffa mig en bra ekonomisk plan / skaffa hus på något trevligt ställe / skänka bort en massa


De groupies jag anser värdiga att utmanas är:

Amdy, Sara, Millie, Olov, DJ Bellzor


Jag borde ha gjort det för längesen, men nu ska jag äntligen gå och lägga mig! Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Amdy

postat svar, och berättar det för dig, som reglerna säger att jag ska göra ;)

2008-08-24 @ 23:33:48
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Millie

Oh crap, jag vet itne om ajgo rkar göra det här! senare kanske...

2008-08-25 @ 10:11:22
Postat av: o

done, jag hatar dig för detta ;)

2008-08-25 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0