28 augusti

Idag hade vi foto med kulturklubben (S3KUSK + S2KEKS)! Även fast inte alla var lika peppade på att klä ut sig och vara med så blev det ändå en vacker liten skara som samlade sig i aulan för dagens fotografering. Vi hade valt ett relativt brett tema (fast smalt på samma gång): karaktärer från böcker eller filmer, och det blev en salig blandning! Undertecknad klädde (som jag nämnt i tidigare inlägg) ut sig till Werther från Den unge Werthers lidanden, vilket blev succé främst tack vare de vackra gula leggings, inköpta igår på H&M som bars till ett par magnifika folkdräktsskor. Usch! Det här håller nästan på att likna en modeblogg!

Dagens outfit x3:


Werther, Marilyn, Darth (suddig), Groucho, Rödluvan och Döden (suddig).

För att kort konstatera någonting, så är det här en härlig tradition och ifall den inte förs vidare nästa år så vet jag några personer som bör smiskas.

Kommentarer
Postat av: Sandra

snyggt det blev du!

Postat av: Carro

åååh, så synd att jag sitter fast på folkhögskola. även om det är jättejättekul. ni ser också ut att ha jättejättekul. hälsa kärlek till alla från mig och att jag saknar er små snuskisar.

2008-08-28 @ 16:35:17
URL: http://beadored.blogspot.com
Postat av: Amdy

du är en stjärna.

2008-08-28 @ 16:59:54
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Siri

Kulturklubben ftw. Förresten, Darth med boobies!

2008-08-28 @ 17:26:14
URL: http://dynamene.blogg.se/
Postat av: Groucho

Siri är i vägen hela tiden :(

2008-08-28 @ 17:51:48
Postat av: Ivy

jag då? :(

2008-08-28 @ 18:03:40
Postat av: Marliyn

vi var coola, dock bara jag som var utklädd resten av dagen :(

2008-08-29 @ 15:17:02
Postat av: Marilyn

jag stavade mitt namn fel, I suck :(

2008-08-29 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0