Countdown

Så börjar tillslut nedräkningen till då vi åter ska inta kaplanskolans koridorer och som årets nya KUSK3:or skapa oordning på skolan. Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det här, en del av mig bävar inför alla projektarbetet och andra mastiga ämnen, samtidigt som en annan del av mig längtar efter att få lära mig en massa och ha kul, längtar efter alla roliga ämnen och alla kompisar och grejer! Vi får se hur det går! Men det känns nog mest kul! :D




Siri längtar inte till skolan

Det blev ett halvtråkigt inlägg så som extra godis bjuder jag på en mysig godnattsång på ryska som ligger mig varmt om hjärtat och som jag lovat att lära mina konfirmander på återträffen! Här har ni Спят усталые!



Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh, det blir nog ett väldans fint år ska du se. Passa på att retas lite extra med kusk2orna på insparken och ta vara på tiden, för det går fort fort fort.

2008-08-18 @ 10:44:55
URL: http://beadored.blogspot.com
Postat av: Emma

Underbart! :)

2008-08-22 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0