Commerce Équitable

Nej, jag vet, jag har inte uppdaterat på ett tag nu och nu kommer ännu ett kort. Mest för att jag är lat, och för att jag har annat att tänka på just nu. Till exempel att vi far till Gotland nu ikväll! Eller vi sätter oss åtminstone på tåget mot Stockholm och påbörjar vår resa mot Gotland. Nervositeten börjar lägga sig lite, men lite pirrigt är det fortfarande! Det finns några saker kvar att fixa innan jag är klar att åka och bland dessa är:

α- Köpa fika till ikväll och frukost till imorrn
β- Köpa ett UV-filter till min kamera så slipper jag våndas över att skada linsen
γ- Packa ned allting i väskan
δ- Duscha så att jag slipper göra det imorgonbitti
ε- Ta mig till Moröns Bönhus vilket förmodligen blir by bus.
ζ- Förbereda mig mentalt

Nu blire stan, tjing!

Kommentarer
Postat av: stephie

ha en bra kväll!

2008-07-31 @ 20:33:24
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: Siri

Duuuude, jag vill också önska dig en bra kväll!

2008-08-05 @ 01:00:38
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0