Trästock!

Årets upplaga av Trästock var otroligt bra, trots att jag var tvungen att fara från Munkviken varje dag eftersom att jag jobbade. De två musikaliska höjdpunkterna på årets festival var såklart Säkert! och Markus Krunegård! Och jag får heller inte glömma att nämna TBTB! De var sjukt bra och hade klart snyggast scenshow!

Det var riktigt kul att träffa en massa folk som man inte har träffat på länge dessutom! Det är alltid lika roligt att träffa Fridolin, Fanny och Olivia, och såklart även alla andra som man heller inte träffar så ofta!

Sedan senaste inlägget har jag jobbat hårt med lite av varje, det har blivit mest caféarbete tror jag dock!

Jag återkommer snart, när jag har större ork till att skriva, ha det bra så länge! :)

(Tagga inför priatkväll/natt på tisdag!)

Kommentarer
Postat av: Siri

Är du snygg nog att kvalificera dig?

2008-07-21 @ 01:01:48
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Siri

FETT. Då vill jag ha en bild på du och din decimerade lugg.

2008-07-21 @ 01:30:33
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh. säkert är bara bäst. och markus också. och skulle velat se kapten röd också. men pajje lyssnade för mig, så det var okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0