Midsommarafton!

Midsommarafton spenderades som vanligt i Bonnstan med sedvanlig godisförsäljning och smörgåstårta (om ni är snälla så kommer receptet ut lite senare;) )! Först åt jag lunch med släkten i kammaren och sen sprang jag iväg och sålde godis med IvveG och Marran! Senare på kvällen for vi iväg till Sara där vi spelade monopol till halv två :D Det tog ett tag innan vi fick oss iväg dit, men till slut så kom vi iaf dit vid tio och kunde sätta igång med spelandet. På vägen hem for vi förbi på Erikslid och träffade en massa av grillfolket vilket var najs, fast jag var jääättetrött :) Kom hem vid tjugo i tre, vilket av mina föräldrar senare modifierades till tre och "vid tre-tiden", för varje gång de nämnde det.

Allt som allt blev det en riktigt trevlig midsommarafton och det var kul att träffa Henrik vilket inte var igår!

(Går)dagens upptäckt: Det var samma godisvolym i de stora och de mellanstora klubborna vi sålde igår, trots att de har olika pris. De femtio gram som skiljer de olika åt sitter förmodligen i de "större" klubbornas pinne som var ca 3 gånger så tjock.

(Går)dagens intryck: Alla barn som får hybris och tror att de kommer lyckas trycka i sig en hel stor klubba, trots att de små liven endast har uppnått en höjd av ca 1 m.



Nån som vill veta vem jag drömde om? ;)

Kommentarer
Postat av: haadokoabera

Nåw :)

Fast du missade lite innan ni kom xD

2008-06-21 @ 22:46:38
URL: http://mylittleempire.blogg.se/
Postat av: Amdy

she screamed out kicking on her side and said, I've lost control again.

2008-06-21 @ 23:19:49
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Siri

Oj, jag verkar figurera i många drömmar

2008-06-22 @ 21:13:47
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: haadokoabera

vänta, vad drömde du om? :O

2008-06-22 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0