For Brutus is an honourable man

Förlåt! Jag är medveten om att jag har försummat den här bloggen stort, och det blir värre, för jag kommer förmodligen inte kunna skriva på ett tag till med tanke på att jag åker till Frankrike i morgon och när jag kommer hem så börjar jag jobba nästan direkt!

Hursomhelst, det jag har gjort de senaste dagarna är att jag har slöat en hel del, sett Phantom of the Opera, klippt gräs i Medle, ätit marshmallows med grädde, en kort sväng till festivalområdet (men det sög och Birr3 fick punka så det blev en riktigt kort sväng - och aldrig att jag skulle betala in mig på det där) och slutligen även farit en sväng till Munkviken tillsammans med Ivan och Pål. På Munkis fick vi ta i med att slipa och olja bänkar mot mat, och sen på kvällen innan vi åt kvällsfika ackompanjerade av SR Atlas (TARKAN!!!) så hann jag och Ivan även ta oss en kanottur. Jag tror aldrig jag har sett så många mygg på samma gång! Sen så såg vi en bäver också, vilket jag såklart först trodde var en björn, så vi hann bli lite skraja innan vi kunde konstatera att det faktiskt inte var det, men vi bytte färdriktning med kanoten ändå - man vet ju aldrig!

Tiden går fort och imorgon åker jag som sagt iväg till Frankrike, vilket fortfarande inte har sjunkit in, men det ska nog bli trevligt! Förhoppningsvis överlever ni en vecka till utan uppdatering av bloggen, och om ni får otroligt tråkigt så kan ni fördriva tiden med denna förträffliga video, håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Amdy

jag kommer dö........

2008-06-29 @ 17:26:57
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Siri

En bäver. Jag ska aldrig sluta skratta.

2008-06-29 @ 19:16:13
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0