15 november

Kvällen var najs med fet tårtbakartävling! Såklart så vann jag, Maria och Julia för snyggaste tårta ;) men våra söta konfirmander (eller ex-konfirmander, nu i efterhand?) var duktigare, för de är bäst på det mesta :D och våran tårta blev äckligast. Men snygg. En tårta formad som en random gubbe med tanga kan inte misslyckas.

Senare. när jag kom hem, planerade jag, Ivan och Pål inför RvM-"föreläsningen" som vi ska ha imorn då vi ska prata inför en massa nya konfirmander. Det kommer gå galant! Förhoppningsvis! ;)

Alla fina tårtor/Stringmannen/Jull-ankan posar mätt på mina order

Sovasova!

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

vad har du gjort ikväll? :)

2008-11-15 @ 00:58:19
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

utom tårtbakningen alltså ^

2008-11-15 @ 00:58:30
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: kinky

kinky x2

2008-11-19 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0