30 oktober

Några kronor fattigare är jag nu efter en nödvändig inhandling av en ny mobiltelefon! Efter en annons i tidningen bestämde jag mig för att kika lite på vad den kostade på internet och så köpte jag nu ikväll. Det blev en Sony Ericsson W302, en smal mobil med musikfunktioner, den kändes riktigt najs! Såklart så är ju allt ett uppbyt från min förra, men jag tror jag kommer bli nöjd!



Jag beställde från CDON.COM, för att jag då kunde passa på att beställa lite fler grejer så det blev en skiva och en bok också!


Bret Easton Ellis' The Rules of Attraction, bara för att jag är riktigt nyfiken på boken efter att ha sett filmen ett antal gånger. Den sägs vara rätt annars från filmen, så det ska bli roligt att läsa den!

Sen så passade jag på att boka Dir en grey's kommande album UROBOROS (Ltd Ed!) som släpps om ett par veckor, känner mig riktigt taggad faktiskt! Och om inte annat så följer AGITATED SCREAMS OF MAGGOTS -UNPLUGGED- med som bonusspår, kan det bli dåligt? :D


Kort och gott; shopparn!

Imorn bär det av till Luleå med Amanda för att träffa Fanny, Olivia och Henrik, tagga på det!

Kommentarer
Postat av: Bera

Bret Easton Ellis- DUKTIG POJKE :D

2008-10-31 @ 18:23:53
Postat av: Siri

Dir en grey (L)

2008-11-03 @ 20:03:16
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0