30 september

Snott från Olov

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Ihhi. Skicka detta sms till engberg inom fem minuter så får du äta en kaka om du vill. Skicka detta till dina trognaste vänner. :- )

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag finns alltid här. Det hoppas jag att du vet. I vått och tårt.

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag skulle inte ha stått ut utan dig.

Vilket sms blev du mest berörd av?
jao bitch, hur går det med ya stuff?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Gah jag heter gabriella och jag gillar att hoppa hopprep la la la

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hur gick det på mönstringen då? :)

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jag har träffat rabbe vid ok, han lever! :)

Vad vill du höra mest av allt?
Älskling du lämnade mig! :( mina läppar längtar efter...

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Malin försa sig. Hortzieboy heter egentligen christian möller C:

Din romantiska replik?
Du vet väl att du ser ut som 22 och köper ut från systembolaget åt oss och att du därför är kallad langarerik?

Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Oops I did it again! Jag vaknade nyss, har sovit sen typ 2 igår eftermiddag... Undrar vem som blir sjukidag. Hoppas du slipper.. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du säga, om vått o tårt?

dessutom, äre ändrat nu

eller så är jag smygbög? det trodde jag du visste efter alla våra mysiga nättre i vårt alldeles för stora tält;)

2008-09-30 @ 19:47:27
Postat av: Anonym

haha? alltså hortzieboy-smset är ju typ två oichg ett halvt år gammalt?

2008-10-01 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0