7 september

Vad är det för fel på folk?

Jag blir baara arg, sur, ledsen, besviken på hur idiotiska folk är.

Cred till Hans som skrev:
"Kommentar av Hans | 2008-09-07 12:10
No way!!???
Säkert att jag avstår från att äta kött, jag är ju en puckad skelleftebo som ska på hockey!! Gärna att miljön är dålig, jag är ju från skellefte, jag har noll utbildning. Stor risk att jag bryr mig om folk svälter på jorden, jag är ju en idiot från skellefte, jag har ingen utbildning, stil, vett eller självdistans, jag är helt puckad skelleftebo.
Ps. nämnde jag att jag ska på hockey? ds."

Kommentarer
Postat av: Millie

Det där skulle iofs stämma in på ganska många kommuner i Sverige xD

2008-09-08 @ 08:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0