6 september

Jag har kommit på att jag nog egentligen är född i fel land. Egentligen så borde jag har varit född i antingen Englad, Frankrike eller valfritt land i östeuropa.

1. Varför jag skulle vara född i Englad är såklart för att min tekonsumtion är ungefär gigantisk, jag älskar engelsk mat (fett!) och såklart, vad vore livet utan salt- och vinägerchips?

2. Anledningen till att det skulle stå fransk medborgare i mitt pass är såklart att jag hör hemma i Montmartre. Frankrike är bara underbart på alla sätt och jag trivs så bra där, jag ska bosätta mig i Musée d'Orsay. Leva som Bohem? Yes, please.

3. Östeuropa är helt klart också min bag. Jag älskar kulturen, de mysiga caféerna, bagerierna, marknaderna. Maten! Kärleken till körsbär! Lena Katina, kom och ta mig med.

Ja, sånnahär grejer är lite av min bag...

Kommentarer
Postat av: Beliy B

haha om du var tjej hade du gone gay för lena xD

2008-09-08 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0