6 januari

2008

Årets höjdpunkt

Paris, en av årets höjdpunkter.

Årets besvikelse

Iställda konserter ftw, not.

Årets nya person
Typ Millie, men jag har ingen bild! :O

Årets resa

Jag tog ju Paris på årets höjdpunkt så då får väl Taizé bli årets resa.

Årets band

Tyvärr! Egentligen delad förstaplats med t.A.T.u. som båda karaktäriserat året med sina förseningar, förskjutningar och inställningar.

Årets låt

220 med t.A.T.u.
"220 на себя!", fet efterlängtad technoparty!

Årets konsert

Jag var nog inte på så många konserter, men Säkert! på trästock var en höjdare.

Årets kärlek


Välj en bild på det som du kommer minnas från varje månad

Januari

Var nog ganska mycket att komma tillbaka tillskolan.

Februari

Biskopens Buckla är najs även om man inte alltid kan vara lika snygg som -06.

Mars

Vi sa hejdå till Greta!

April

TAIZÉ.

Maj

TAIZÉ.

Juni

Skolavslutning och sommarlov!
Sen for jag iväg på kusinturé med min syster, men dethar var så härlig bild så det blev den istället.

Juli

Sommarjobb är alltid najs!

Augusti

Go-go-go-gotland!

September

Fira mormor i Piteå! Livet blir alltid lite roligare i peruk.

Oktober

Hösten.

November

Tårtbakning var najs!

December

Livskraft var supper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0